De horeca is altijd al een creatieve branche geweest. De huidige ontwikkelingen omtrent het corona virus vraagt nog meer creativiteit van de horeca om zodoende het hoofd boven water te houden. Dat is niet makkelijk! Ons platform is er altijd geweest voor de horeca. Het promoten van horecazaken en bezoek promoten is de reden waarom wij zijn gestart.
Tijdens de eerste lockdown zagen wij al heel veel verschillende creatieve initiatieven vanuit de (Haagse) horeca. Hier hebben wij aandacht aan besteed in onze Instagram stories. Nu pakken wij het anders aan, één pagina waar de horeca zelf haar acties gratis op kan plaatsen. Benieuwd naar de menu’s, klik dan op de titel of de foto!
Voor de horeca; ben jij een horecazaak in de regio Haaglanden en wil jij jouw actie onder de aandacht brengen? Laat een reactie achter met daarin hetgeen jullie aanbieden, gratis en voor niks! Samen sta je sterker dan alleen.

Helaas zijn ook wij genoodzaakt om nog eens onze deuren te sluiten voor onze ‘full service’ horeca. Het welzijn van onze gasten en medewerkers staat voorop en we zullen er dan ook alles aan doen om ons steentje hieraan bij te dragen! 💚
Natuurlijk willen we ook niets liever dan jullie een heerlijk yoghurtfeestje te blijven bieden. ✨ Onze teams staan van 10:00 - 16:00 met een glimlach voor jullie klaar!
Hoe kun je alsnog aan ons lekkers komen? 🔽
Bezoek de Barn: Geef jouw bestelling door aan onze Barnista’s en zij maken het lekkers als To Go bestelling voor je klaar. Uiteraard doen we dit alles met gepaste maatregelen en daarbij volgen we de richtlijnen op de voet.
Pocketmenu: Skip the line! Via onze website kun je heel makkelijk allerlei lekkers bestellen. Het enige wat je moet doen is je lekkers uitkiezen en laten weten wanneer en hoelaat je het op komt halen. Dan zorgen onze Barnista’s dat het klaar staat! Je kunt ook bestellen via Thuisbezorgd en Deliveroo.
We willen jullie in deze gekke tijd toch een fijn moment bieden waarbij je kunt genieten van ‘feel good food’, dat bovenal veilig is! Daarnaast hopen we vooral dat iedereen gezond is en blijft. 💚



